مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-10اقتصادي

تأمین کودهای کشاورزی مورد نیاز کشت های پاییزه استان همدان 


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: کودهای کشاورزی مورد نیاز کشت های پاییزه استان همدان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز الیاسی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فصل کشت بهاره اظهار کرد: با آغاز فصل کشت های پاییزه استان، کودهای مورد نیاز این فصل از کشت، از محل ذخیره 12 هزار تنی انواع کودهای کشاورزی در انبارهای شرکت و همچنین حمل مستقیم از مبادی و پتروشیمی های کشور به مقصد کارگزاران و عاملین فروش، تأمین می شود.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان افزود: از زمان آغاز توزیع کود کشت های پاییزه، تاکنون مقدار دو هزار و 300 تن انواع کودهای کشاورزی در انبارهای کارگزاران تخلیه که بخشی از آن نیز بین کشاورزان و بهره برداران توزیع شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه 6 هزار هکتاری کشت کلزا در استان همدان، بعد از ابلاغ سهمیه کودی مورد نیاز این برنامه توسط سازمان جهاد کشاورزی، این شرکت به طور ویژه نسبت به تأمین، تدارک و توزیع کودهای فسفاته و پتاسه مورد نیاز این محصول استراتژیک برای کلزا کاران اقدام نمود.

الیاسی در پایان با اشاره به اینکه توزیع کودهای کشاورزی طبق سامانه های پایش و پهنه بندی و صدور حواله الکترونیکی است، بیان کرد: روند تأمین، تدارک و توزیع کود در استان خوب ارزیابی می شود و همکاران این شرکت در دو ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین کودهای کشاورزی مورد نیاز کشت های پاییزه استان همدان 

تأمین کودهای کشاورزی مورد نیاز کشت های پاییزه استان همدان